سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]
عصـــــــــــر موعـــــــــــــود

     یک ماهی هست که شهرداری شهر اصفهان در حال احداث پل هوایی ماشین رو یا همان تقاطع غیر هم سطح در تقاطع  خیابان کاوه  و جابرانصاری که یکی از خیابان های پرتردد اصفهان می باشد (نزدیک ترمینال کاوه)،  است.

            اصل مطلب اینجاست که در تاریخ 28/03/88 من در حال گذر از این مسیر بودم (سه راه ملک شهر به طرف ترمینال کاوه ) که یک پوستر بزرگی نظر من را به خودش جلب کرد که در رابطه با خود این پروژه بود که نام کارفرما و هزینه احداث و نام پروژه را در آن به چاپ رسانده بود . که نام پروژه آن برایم خیلی خیلی جالب بود که شهرداری اصفهان پروژه بزرگی را به نام شهیدی که زادگاه آن مارکده می باشد، نام نهاده است . نام این پروژه به نام " سردارشهید قربانعلی عرب " مزین شده بود که من آنجا هم بقولی جا خوردم و هم احساس غرور و خیلی خوشحال شدم. واقعا برای مارکده باعث افتخار است که این گونه شهید دارد که در شهر اصفهان این قدر مقام و جایگاه بالایی دارد(گفتی است که همه شهدا مقام عالی در پیشگاه خداوند دارند).

البته قبلا هم چهره قربانعلی در سه راه تختی و نام گذاری شرکت ... در خیابان امام خمینی به نام این شهید بزرگوار شده بود ولی این پروژه مهم چیزی دیگری هست آن هم توی شهر اصفهان.



  • کلمات کلیدی :
  • شاهسون مارکده ::: یکشنبه 88/4/28::: ساعت 6:51 صبح


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    بازدیدهای وبلاگ
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :16750

    مشخصات نویسنده
    عصـــــــــــر موعـــــــــــــود
    شاهسون مارکده
    این وبلاگ برای مطالب گوناگون و در کنار آن برای آشنای مردم با روستای مارکده ایجاد گردیده

    پیوندهای روزانه

    دسته بندی مطالب

    آرشیو شده ها

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    عصـــــــــــر موعـــــــــــــود

    لینک دوستان

    موسیقی وبلاگ